Pepernoten en eieren voor Pasen
Alfred Vos - 7 maart 2019
Nog anderhalve maand te gaan en het is weer pasen. De paaseitjes liggen al sinds de jaarwisseling in de schappen en veel mensen kunnen daarom nu al geen paasei meer zien. En na pasen is het natuurlijk wachten op de eerste pepernoten. Alsof er maar twee seizoenen bestaan…
Wie wil er na een copieus december, vol van goede voornemens geconfronteerd worden met chocolade paasopluisteringen? Of tijdens het bbq-seizoen pepernoten eten? Natuurlijk zijn er liefhebbers maar de meerderheid van de consument vindt het prima als deze lekkernijen een week of vier voor het betreffende feest hun opwachting maken. 
Een dergelijke opoffering levert veel ruimte op. En deze kun je opvullen met artikelen en producten die op dat moment wél aanspreken. Dat geldt natuurlijk niet alleen voor paaseieren en pepernoten maar ook voor jouw product of merk. Breng het aan de man op het juiste moment en op een effectieve manier.
Het Oranjehuis Beeldbepalers gaat samen met jou aan de slag met je merk en stemt je uitingen naadloos af op je klant, gast, lezer, luisteraar, kijker, leerling, kiezer, enzovoort. Elke vorm van communicatie wordt op creatieve wijze bedacht en verzorgd. Spannend, met een knipoog en altijd recht op de doelgroep af.
Wil je niet langer met je eieren na pasen komen en samen op zoek gaan naar het ei van Columbus? Bel dan 0183-404666 of mail naar alfred@hetoranjehuis.nl
(Ver)bouw je merk
Alfred Vos - 28 november 2018
Bijna! Nog een paar klusjes en dan hebben wij er thuis een rigoureuze verbouwing opzitten. Nog wat schilderwerk, plintjes en herinrichten met nieuwe spulletjes en we zijn klaar. Dankzij de prachtige zomer en onze mantra ‘we hebben intens genoten van onze verbouwing’ zijn we er zonder kleerscheuren vanaf gekomen en kunnen mijn lieftallige en ik nog steeds samen door één deur. We zijn ontzettend blij met het eindresultaat, én niet geheel onbelangrijk, onze vijf pubers ‘kunnen er ook mee leven.’
Merken worden ook verbouwd. Drastisch of subtiel maar altijd om het béter te maken. Voldoet het nog aan het tijdsbeeld? Sluit het nog aan bij je doelgroep? Past het nog bij je product of dienst? Is het nog steeds het plaatje dat je voor ogen had? Allemaal vragen waarop je de antwoorden mischien wel weet maar waar je wel wat hulp bij kan gebruiken van een ‘architect en/of aannemer’. Deze hebben kennis van zaken, geven handige tips en kunnen samen met jouw wensen je merk aanscherpen zodat het weer helemaal voldoet aan je eisen en klaar is voor de toekomst. 

Het Oranjehuis bouwt of verbouwt jouw merk. Wij zetten jouw product of dienst spannend, opvallend, met een knipoog maar altijd doeltreffend in de markt. Met creatieve kennis, beeld, woord en bytes maken we je merk sterk. 
 
Hoe kan Het Oranjehuis jouw merk optimaliseren?
Om een goed antwoord op deze vraag te kunnen geven, nodig ik je uit voor een vrijblijvend, persoonlijk gesprek aan mijn tekentafel. Wie weet wat voor moois we samen kunnen bouwen! De koffie staat klaar.
We prakkeseren en crealiseren wat af bij Het Oranjehuis. Soms denken we dat onze overdenkingen de moeite waard en nuttig zijn om te delen. Wil je deze overpeinzingen ook ontvangen? Schrijf je dan in voor deze mailinglijst en je ontvangt heel af en toe op onregelmatige tijden een mailtje. Geen zorgen, we gaan je niet platspammen en als het niks voor je is, schrijf je gewoon weer uit.